Upp som en Sol och Ner som en Pannkaka

 
Vilken upp och ner dag. Jag och Vera har haft ungefär samma svajiga humör. Måste väl iofs påstå att jag hanterar mitt svajiga humör lite bättre än henne haha. När jag är på kasst humör blir jag mest bara tyst och orkar inte med folk. Jag vill vara för mig själv. Lite svårt när jag bor tillsammans med tre andra individer. Så ett annat sätt som jag hanterar mitt det kassa humöret på är att städa. Då behöver jag inte umgås med andra. Så idag tog jag äntligen tag i all nytvättad tvätt som skulle vikas och läggas in i garderober. Tog väl en timme ungefär så då kan ni ju tänka er hur mycket tvätt det var..... Men nu är det gjort. Och efter tacos i magen, ett träningspass och lite Kardashians så är humöret på topp igen. Hjälper väl även lite att kidsen ligger och sover i sina sängar.... 
 
Vi tog oss ut i pulkabacken idag trots svajiga humör. Det blev en annan än den vanliga backen här utanför tomten. Det är dock på gränsen till för kallt att kunna vara ute tycker jag men jag tror att vi var ute nästan 2 timmar iaf. Sen tyckte Vera och mina fötter att det var för kallt. (Fredrik började klaga efter 5 minuter dock men han fick pinas).
 
 
 
Som vanligt så har även denna veckan rusat iväg och imorgon är det måndag igen. Då drar det igång på riktigt på jobbet igen med samlingar. Äntligen! Det ska bli riktigt roligt. Som vanligt inför en ny termin så är det aningens rörigt i huvet. Jag har många tankar och idéer men jag måste sålla bland dom och se hur jag ska lägga upp allt. Det känns alltid som att man har mycket tid som helst för att kunna göra allt men helt plötsligt är det maj och man har inte alls hunnit göra allt som man ville göra. Så det gäller att plocka och sålla bland idéerna. 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0