50/100 avklarade

 
Nämen, vå dagar i rad. Dra på trissor och ring pressen :)
 
Idag gjorde jag mitt 50:e träningspass detta året. Med andra ord så har jag nu gjort hälften av passen som ska vara gjorda innan 1 juni. Känns otroligt bra. Det är knappast så att jag är superladdad inför varje pass men mitt motto "Tänk inte, bara gör det" funkar rätt så bra faktiskt. Tänkar jag för mycket på de så hittar jag till slut en "anledning/ursäkt" till att inte träna. 
 
Det blev en löprunda idag iaf. Vi lämnade Vera hos dagisbästisen som bodde upp mot "kullen" och sedan körde Fredrik hem och jag sprang. Blev en runda på 5,5 km så det var ganska lagom. Skönt att få frångå mina vanliga rundor och springa på nya vägar. 
 
 
Öppna vidder... och blåsiga
 
Runkeeper-appen är perfekt om man vill hålla koll på hur långt och hur fort man springer. Jag använder den alltid. Loggar även annan träning där för att hålla koll på vad jag har tränat. 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0