Skärpning

 
Ja det är ju inte så att inläggen hopas här inne. Tyvärr! 
Livet rullar lixom på och det händer inte så där värst mycket just nu. Sen är det så att jag kan ha 10 inlägg i huvet men när jag väl sätter mig för att skriva så är alla borta och jag får skrivkramp. Prestationsångest haha
 
Vi kan väl börja med dagen iaf. Den har varit väldigt lugn. Det var Fredriks sovmorgon men jag lyckades med konststycket att få kidsen (framförallt Vera) att underhålla sig själva med plattorna ett tag så jag var inte tvungen att gå upp förrän vid 7.30. Fixade frukost till de små liven och sedan körde jag igång med städandet. Så huset var städat vid 10 och sedan gick Fredrik upp och jag kunde sticka ut på en långpromenad. 7.5 km blev det idag. Hade en löptur i tankarna men gårdagens box-pass gjorde sig påminnt i benen och rent mentalt så orkade jag inte ta den kampen idag. Men ordentlig promenad är absout inte fy skam det heller. 
Sedan har det varit slappt resten av dagen. Liam har haft kompis här hela eftermiddagen och Vera har hängt efter dom (till Liams förtret).
 
Vera ska hem till sin dagisbästis imorrn för första gången. Vi bokade det nu ikväll så Vera vet inget än. Håhå hon kommer bli lyrisk när vi berättar det imorrn :) Som hon har tjatat om detta. Hon vill ju göra som storebrorsan såklart. 
 
Annars är det bara simning för Liam på eftermiddagen. Och jag måste ta tag i den där löpturen :P
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0